O să te ghidez să îți pui afacerea în mișcare și să comunici strategic, cu scop, cu sens și cu rezultate.
Cu alte cuvinte, te ajut să ai o comunicare strategică bazată pe planul de afaceri.
Obiectivul meu este să te învăț cum să faci un plan de business personalizat pentru afacerea ta, în contextul tău de business cu care să atingi independența financiară și o strategie de comunicare, astfel încât să îți fie foarte clar ce ai de făcut în fiecare săptămână ca să ai clienți și profit, fără să te lași intimidată de concurență sau de anturaj.
La final, o să te simți liberă să îți îndeplinești visul antreprenorial.
care simte că o ține pe loc frica de vânzare, frica de expunere, de succes sau anxietatea de a performa.
Veți primi câte o temă de la o sesiune la alta și dacă ai întrebări despre temă, te încurajez să mi le adresezi pe adresa de email. Te ajut să implementezi teoria. Îți dau feedback pe implementare la fiecare sesiune.
Cu alte cuvinte, te țin de mână să pui în aplicare procesul prin care treci.
Am lucrat pe acest curs timp de doi ani. Am testat conținutul lui în sesiuni 1 la 1, în Mastermind-uri cu grupe de 5-7 antreprenori și într-o comunitate online cu 30 de antreprenori.
Am luat feedback de la ei, am actualizat, iar am testat, iar am upgradat conținutul. Și nu doar conținutul, ci și cantitatea de informații din fiecare sesiune, succesiunea lor, suportul scris de curs, workbook-urile pentru teme.
Deci faci parte dintr-un proces testat timp de 2 ani, în formate diferite, pe 100 de soloprenori.
Acest CURS este pentru tine dacă vrei:
Acest CURS nu e pentru cele care:
– Cine ești tu ca antreprenor?
– Cine ești tu în mediul de business?
– Ce nevoie acoperi în piață?
– Care e misiunea ta și cum o vezi îndeplinită?
Identifici punctele tale forte, pe cele slabe, amenințările și oportunitățile din piață.
Avatarul de client este foarte important și nu pleci la drum în antreprenoriat fără el pentru că îți permite să știi exact cine e clientul tău, ce frustrări și ce aspirații are. De aici poți să creezi programe și servicii pentru el, să faci reclamă acolo unde el se află cel mai frecvent, să creezi newslettere, content pe blog, e-book-uri, eventual și live-uri/canal de YouTube. Îți arăt concret cum.
De unde te documentezi despre clientul tău ideal dacă ești la început de drum? Îți spun la curs.
– La ce ajută?
– Ce înseamnă obiective SMART
– Lucrăm concret cu calendarul în față
– Ce roluri (crezi că) ai
– Cine decide prețul serviciilor tale?
– Lucru practic pe obiectivele și campaniile trimestriale
– Cum echilibrezi timpul pentru afacerea ta cu cel pentru familie
– Tips & Tricks pentru rutina unui antreprenor care are și familie
– Exercițiu practic
– De ce să ai un site și cum te ajută el în business-ul tău
– Structura unui site
– Care sunt cele 3 greșeli din cauza cărora ies clienții în primele 30 de secunde de la tine de pe site
– Ce și cum scrii la rubrica Despre mine în beneficia pentru clienți? Exerciții practice
– Ce conține Homepage-ul
– Care e secretul ca să te contacteze clienții
– De ce ai nevoie de CTA?
– Ce scrii la rubrica de Contact
– Ce este un Landing Page
– Ce înseamnă SEO și de ce e important?
– Care este scopul SEO?
– Cum faci să apari pe prima pagină în Google când concurența e mare cam pe orice nișă?
– Cum văd motoarele de căutare site-ul tău?
– Ce poți să faci ca să optimizezi site-ul tău?
– Cum îți optimizezi textele de pe blog
– De ce e important să ai un blog pentru afacerea ta?
– De unde iei idei pentru articolele tale?
– Forma unui text pe blog
– Medicineză, corporateză, ONGeză
– Scenariul 1: Nu vrei să promovezi nimic
– Scenariul 2: Ai ceva de promovat organic
– Triggere emoționale pe care să le iei în considerare
– O formulă care să capteze atenția și să genereze impuls de cumpărare
– Cum e ideal să arate textul ca formatare
Ce influențează reach-ul organic al postărilor pe Facebook?
Cum faci o prezentare pe care să o trimiți brandurilor / colaboratorilor
Până la final vei ști:
– care e elementul tău unic în piață,
– care e nișa ta,
– care e clientul tău,
– care sunt beneficiile serviciilor tale,
– ce puncte forte și ce puncte slabe ai, dar și care sunt amentințările și oportunitățile din piață.
– ce înseamnă gândire antreprenorială și cum să intri în energia antreprenorului.
– Ai o direcție clară pentru următorul an care te duce mai aproape de obiectivul tău pe 5 ani.
– Ai obiective și campanii trimestriale și știi cum să scrii pe site în beneficii pentru clienți. – Știi să scrii conform regulilor SEO pe blog ca să fii pe prima pagină în motoarele de căutare.
– Știi să îți faci afacerea vizibilă prin content propriu pe platformele tale, content făcut de alții despre tine în presă și prin promovare și PR.
Vei avea nu doar informații, ci un proces pe care poți să-l repeți în fiecare an. Un proces integrat care îți dă nu doar pisele de puzzle, dar îți arată și cum să le asamblezi ca să creezi întregul tablou.
INVITAȚI SURPRIZĂ!
Am pregătit și câteva bonusuri, pe subiecte complementare, cu invitați speciali din zona de vânzări, marketing, branding, ca tu să ai o perspectivă de 360 de grade a ceea ce poți să faci în business-ul tău. Unii vor veni în webinarii live să le pui întrebări punctuale. Alții vor avea materiale filmate să le urmărești când ai timp, în ritmul tău.