Mentorat

Pentru antreprenori, freelanceri, bloggeri
Cumpără pachet ședințe

De ce Mentorat?

Te regăsești?

Ai venit la cursul de blogging sau la webinar, ai aflat informația, dar nu știi cum să o pui în practică?
Ești în comunitatea Digital Talks cu Ana Nicolescu  dar fie ritmul este prea alert, fie înveți mai bine dacă îți arată cineva concret ce să faci și cum să faci?
Ești în comunitate, dar ai nevoie de cineva care să te motiveze constant și să te țină aliniat cu obiectivele pe care ți le-ai propus.
Ești pentru prima oară aici, nu ai fost la webinar, nici la curs, nu ești nici în comunitate, dar vrei să începi să scrii pe un blog pentru că înțelegi că este un instrument de marketing care te ajută să ajungi mai ușor la clienții tăi?
Ai un business online și vrei să începi să scrii pe blogul aferent lui ca site-ul tău să fie mai ușor de găsit în motoarele de căutare?

 

Lucrez cu oamenii în comunități de studiu de 9 ani. Am observat că cel mai bine învățăm și implementăm în energia grupului. De aceea formez un grup de studiu de minimum 4 și maximum 6 persoane pe care să le ghidez în drumul lor către un blog cu care să câștige bani.

Detalii program

Durata: 6 săptămâni
Număr membri: minimum 4 maxim 6
Întâlniri: online, 2-4 ore pe săptămână
Cum se desfășoară:
30 de minute parte teoretică
90 minute: fiecare membru spune ce a implementat de la o ședință la alta, ce e nou și schimbat, dacă au fost obstacole și unde are nevoie de ghidare
15 minute feedback personalizat pentru fiecare membru
Preț: 850 lei

 

Te ajut să îți fie foarte clar de ce scrii public și ce nevoie acoperi în piață? De ce te-ar crede pe tine cititorii și de ce ar veni brandurile la tine să cumpere spațiu publicitar pe blogul tău.
De ce-ul te ajută să te întorci la motivul de la care ai plecat de fiecare dată când te simți pierdut, când crezi că ai rămas fără subiecte, fără voce, fără timp. Motivația îți dă drive-ul să apari la întâlnirea cu cititorii tăi, urmând un obiectiv și o structură, un plan și un ritm, chiar și
când fie nu ai chef, fie au un blocaj sau un obstacol.
În prima săptămână înveți să setezi pagina de Facebook, astfel încât să ai toate câmpurile completate și pagina să te ajute să atragi cât mai mulți urmăritori.
Acum stabilim obiectivele pentru cele 6 săptămâni și le declinăm pe fiecare săptămână în parte.

Blogul, prin definiție, este un jurnal online. Dacă vrei să monetizezi, înțelegi că ce faci este pentru cititor. Punctul de pornire este despre tine, dar îi rezolvi lui o problemă prin produsul, serviciul sau informațiile pe care i le dai.
În săptămâna a doua îți arăt:
 pe ce criterii poți să faci o structură a blogului
 cum să îl împarți pe categorii astfel încât să fie ușor de parcurs de către cititor, clar și
fluid
 cum să faci un plan editorial pornind de la obiectivele tale și de la timpul pe care îl
aloci scrisului
 cum să îți organizezi timpul și să faci loc blogului în strategia ta pe un an întreg ca să nu rămâi în pană de timp și să ai obiective și așteptări realiste
Totul este personalizat, de aceea lucrez cu maximum 6 persoane. Planurile editoriale diferă de la blogger la blogger, la fel și de ce-ul și nevoia pe care o acoperă în piață, precum și timpul pe care fiecare este dispus să-l aloce blogului și promovării lui.
Tot în a doua săptămână, îți povestesc despre Google Analytics și de ce este important, cum citești rapoartele și ce te ajută să știi despre cititorii tăi.

Dacă ești aici, cu siguranță vrei să faci bani cu blogul tău, așa că în a treia săptămână îți arăt cum să faci o prezentare pe care să o trimiți brand-urilor și regiilor de vânzări. Îți zic care
sunt regiile de vânzări de pe piață și cine te poate reprezenta, adică cine poate să joace rolul agentului de vânzări pentru spațiul publicitar pe blogul tău. Și mai concret, cum ajungi să ai articole și campanii plătite pe blog.
Însă recomandarea mea este să ai un plan și de campanii proprii, fie umanitare, fie sociale, fie de strângere de fonduri, în funcție de valorile pe care le ai. Îți spun la curs cum poți să gândești campaniile tale și la ce te ajută.
Sau poți să te asociezi și să susții campaniile altora și să aderi la diferite cauze care nu îți aparțin, dar în care crezi și te definesc ca om.
Vorbim așadar în a treia săptămână despre cum să te vinzi și în ce campanii să te implici ca să fii vizibil și acțiunile pe care le faci să vorbească despre valorile tale.

Primesc de multe ori întrebarea cum știu cine sunt cititorii mei și cum pot să-i adun într-o comunitate?

Aici îți arăt:
 cum afli porfilul cititorului pe baza unui chestionar de 50 de întrebări.
 Ce sondaje să faci pe pagina de Facebook ca să interacționeze cu tine cititorii și să afli detalii despre ei
 Cum faci research în social media ca să vezi cine te citește
 Cum să creezi un grup de Facebook și să începi să construiești o comunitate online.
Ce postezi acolo diferit față de ce postezi pe pagina de Facebook, ce reguli poți să
pui pentru membri, cum organizezi temele de discuții și cum faci un calendar de discuții, cum setezi întrebările de aderare și ce ritm să ai astfel încât să generezi interacțiune, fidelizare și apropiere.
 Cum să faci reclamă pe pagina de Facebook în funcție de profilul cititorului, de obiectivele tale și de bugetul pe care îl ai.

Una dintre cele mai mari temeri ale bloggerilor, când vine vorba de SEO, este că dacă urmează regulile SEO, textele vor deveni matematice și își vor pierde din emoție, din personalitate și vor deveni comerciale. Din punctul meu de vedere, regulile SEO te ajută să scrii structurat, clar, sără să te pierzi în fraze lungi cu detalii inutile, te ajută să găsești un
titlu bun și să ții cont de ce caută oamenii pe internet și ce nevoi au, apropo de ce spuneam la săptămâna 1, despre nevoia pe care o acoperi în piață.
Îți spun:
 Care sunt recomandările pentru un text bine scris
 Cum cauți cuvântul/sintagma SEO
 Cum folosești YOAST SEO
 Cum alegi pozele și cum le optimizezi

Te învăț să faci o analiză SWOT a blogului tău, pe care poți să o implementezi și în business sau în viața particulară. Asta înseamnă că o să știi să analizezi punctele tari, punctele slabe, oportunitățile și amenințările.

Ultima săptămână este despre follow-up și integrare, analizăm creșterea și vedem ce obiective ai atins. În funcție de obiectivele neatinse stabilim pașii următori ca tu să duci blogul la următorul nivel.

Scrie-mi un Email

error: Content is protected !!