Cum să ai un plan de business, gândire de antreprenor și strategie de comunicare

CURS DE ANTREPRENORIAT ONLINE

Înscrie-te aici
Ești coach, terapeut, psiholog
și vrei să comunici concret mesaje utile pentru clienții tăi? Vrei o strategie care să te ducă spre profit. Vrei o structură clară cu obiective măsurabile? Vrei să fii liberă și să câștigi bani din afacerea ta proprie. Vrei să scrii mai bine, să ai o identitate vizuală și să ajungi la clienți.
Sau ești creator de modă, designer floral, consultant de imagine, make-up artist?
Ești o vizionară, dar nu reușești să pui creativitatea într-un plan de business și să vorbești pe limba clientului. E totul la tine în cap și nu reușești să pui în cuvinte cu ce îți ajuți clienții. Ai mers până acum pe intuiție și a funcționat o perioadă, dar acum vrei să câștigi și mai mulți bani din afacerea ta.
Ori ai o afacere offline, poate un magazin de bijuterii, un cabinet de avocatură, o agenție imobiliară
și vrei să fii și în online. Nu știi cum să scrii texte și articole care să te reprezinte și în același timp să atragă clienți. Ai fost la multe cursuri, știi teoretic ce să faci, dar nu știi cum să pui piesele de puzzle împreună. Știi teoria, dar nu știi cum să o pui în practică.
Simți că bați pasul pe loc în afacerea ta, deși faci multe și nu înțelegi unde ești blocată.

Cursul Plan de business, mindset de antreprenor și strategie de comunicare

După doi ani de lucru intensiv cu soloprenoarele în programe online de antreprenoriat, am pregătit pentru tine un curs aplicat pe afacerea ta, în contextul în care o crești.

Te ajut să-ți pui afacerea în mișcare și să obții:

Un plan de business care să-ți aducă profit
Claritate asupra poziționării tale în piață: care e nișa ta, care sunt serviciile tale, care e clientul ideal
Content pentru site: Homepage, Despre mine, Servicii, Contact, Landing Page
O listă cu posibile parteneriate strategice
Un plan editorial pentru blog și social media construit pe obiectivele tale de business și pe pilonii tăi de comunicare
Să depășești blocajele emoționale care îți țin pe loc afacerea
Să treci de la mentalitatea de angajată în propria ta afacere, la cea de antreprenoare

O să te ghidez să îți pui afacerea în mișcare și să comunici strategic, cu scop, cu sens și cu rezultate.

Cu alte cuvinte, te ajut să ai o comunicare strategică bazată pe planul de afaceri.

Obiectivul meu este să te învăț cum să faci un plan de business personalizat pentru afacerea ta, în contextul tău de business cu care să atingi independența financiară și o strategie de comunicare, astfel încât să îți fie foarte clar ce ai de făcut în fiecare săptămână ca să ai clienți și profit, fără să te lași intimidată de concurență sau de anturaj.

La final, o să te simți liberă să îți îndeplinești visul antreprenorial.

Cursul se potrivește oricărei soloprenoare în primii ani de business

care simte că o ține pe loc frica de vânzare, frica de expunere, de succes sau anxietatea de a performa.

 

Veți primi câte o temă de la o sesiune la alta și dacă ai întrebări despre temă, te încurajez să mi le adresezi pe adresa de email. Te ajut să implementezi teoria. Îți dau feedback pe implementare la fiecare sesiune.

Cu alte cuvinte, te țin de mână să pui în aplicare procesul prin care treci.

Sunt Ana Nicolescu și sunt antreprenor din 2012.

Am creat agenția de comunicare Parenting PR, o comunitate de bloggeri și o școală informală pentru creatorii de conținut. Am ajutat peste 500 de oameni să se lanseze în antreprenoriat și să-și înceapă o afacere. Pot să te ajut să-ți gândești aplicat primul an al afacerii și să ai o comunicare strategică bazată pe planului de business.
Am o experiență de peste 20 de ani în comunicare și asta mă ajută să îți spun concret cum să comunici strategic aliniat cu planul de business, ce să scrii pe site-ul tău, cum să folosești blogul ca instrument de marketing, cum să faci un plan editorial, să stabilești campanii de comunicare și parteneriate strategice, cum să faci PR pentru afacerea ta sau măcar să știi ce să ceri unei agenții de comunicare, PR sau SEO.

Nu îți dau informație, ci un proces

Am lucrat pe acest curs timp de doi ani. Am testat conținutul lui în sesiuni 1 la 1, în Mastermind-uri cu grupe de 5-7 antreprenori și într-o comunitate online cu 30 de antreprenori.
Am luat feedback de la ei, am actualizat, iar am testat, iar am upgradat conținutul. Și nu doar conținutul, ci și cantitatea de informații din fiecare sesiune, succesiunea lor, suportul scris de curs, workbook-urile pentru teme.
Deci faci parte dintr-un proces testat timp de 2 ani, în formate diferite, pe 100 de soloprenori.

Acest CURS este pentru tine dacă vrei:

Să aliniezi haosul din business și să ai încredere că poți să faci asta ori de câte ori vei avea nevoie, astfel încât să ai clienți recurenți.
Să scapi de senzația că deși scrii chiar zilnic în social media, nu ești vizibilă și vocea ta nu se aude. Ca urmare, nu ai clienți.
Să simți că transmiți mesajul potrivit, la momentul potrivit, oamenilor potriviți astfel încât să creezi un dialog cu ei, nu un monolog de vânzare.
Să te simți conectată cu alte antreprenoare, într-un spațiu sigur și de învățare.
Un business care să te împlinească din interior și să simți că ești aliniată cu misiunea ta în viață.
Vrei să ai un echilibru între munca ta și viața de familie.

Acest CURS nu e pentru cele care:

Nu vor să câștige bani pe cont propriu și prefer să rămână în umbră.
Nu își asumă potențialul și misiunea pe care o au în viață.
Nu vor să învețe și să exerseze autodisciplina și să fie active în comunitățile lor.
Nu vor să fie liniștite, organizate și relaxate în business-ul lor.
Nu vor să-și asume puterea și să înceapă să ia decizii pentru viața lor și afacerea lor.
Vor să se orienteze în continuare pe reacțiile celor din jur și să nu se vadă prin proprii ochi.

Despre ce înveți în acest curs:

1. Nișare și poziționare

– Cine ești tu ca antreprenor?
– Cine ești tu în mediul de business?
– Ce nevoie acoperi în piață?
– Care e misiunea ta și cum o vezi îndeplinită?

2. Analiza SWOT

Identifici punctele tale forte, pe cele slabe, amenințările și oportunitățile din piață.

3. Avatarul de client

Avatarul de client este foarte important și nu pleci la drum în antreprenoriat fără el pentru că îți permite să știi exact cine e clientul tău, ce frustrări și ce aspirații are. De aici poți să creezi programe și servicii pentru el, să faci reclamă acolo unde el se află cel mai frecvent, să creezi newslettere, content pe blog, e-book-uri, eventual și live-uri/canal de YouTube. Îți arăt concret cum.

De unde te documentezi despre clientul tău ideal dacă ești la început de drum? Îți spun la curs.

4. Planul de Business

– La ce ajută?
– Ce înseamnă obiective SMART
– Lucrăm concret cu calendarul în față

5. Roluri in Business

– Ce roluri (crezi că) ai
– Cine decide prețul serviciilor tale?
– Lucru practic pe obiectivele și campaniile trimestriale

6. Time Management

– Cum echilibrezi timpul pentru afacerea ta cu cel pentru familie
– Tips & Tricks pentru rutina unui antreprenor care are și familie
– Exercițiu practic

7. Ce scrii pe site

– De ce să ai un site și cum te ajută el în business-ul tău
– Structura unui site
– Care sunt cele 3 greșeli din cauza cărora ies clienții în primele 30 de secunde de la tine de pe site
– Ce și cum scrii la rubrica Despre mine în beneficia pentru clienți? Exerciții practice
– Ce conține Homepage-ul
– Care e secretul ca să te contacteze clienții
– De ce ai nevoie de CTA?
– Ce scrii la rubrica de Contact
– Ce este un Landing Page

8. SEO

– Ce înseamnă SEO și de ce e important?
– Care este scopul SEO?
– Cum faci să apari pe prima pagină în Google când concurența e mare cam pe orice nișă?
– Cum văd motoarele de căutare site-ul tău?
– Ce poți să faci ca să optimizezi site-ul tău?
– Cum îți optimizezi textele de pe blog

9. Structura unui text pe blog

– De ce e important să ai un blog pentru afacerea ta?
– De unde iei idei pentru articolele tale?
– Forma unui text pe blog
– Medicineză, corporateză, ONGeză

10. Cum scrii texte bune în social media

– Scenariul 1: Nu vrei să promovezi nimic
– Scenariul 2: Ai ceva de promovat organic
– Triggere emoționale pe care să le iei în considerare
– O formulă care să capteze atenția și să genereze impuls de cumpărare
– Cum e ideal să arate textul ca formatare

11. Cum crești organic audiența paginii de Facebook

Ce influențează reach-ul organic al postărilor pe Facebook?

12. Prezentarea

Cum faci o prezentare pe care să o trimiți brandurilor / colaboratorilor

13. Recapitulare

Până la final vei ști:
– care e elementul tău unic în piață,
– care e nișa ta,
– care e clientul tău,
– care sunt beneficiile serviciilor tale,
– ce puncte forte și ce puncte slabe ai, dar și care sunt amentințările și oportunitățile din piață.
– ce înseamnă gândire antreprenorială și cum să intri în energia antreprenorului.

– Ai o direcție clară pentru următorul an care te duce mai aproape de obiectivul tău pe 5 ani.

– Ai obiective și campanii trimestriale și știi cum să scrii pe site în beneficii pentru clienți. – Știi să scrii conform regulilor SEO pe blog ca să fii pe prima pagină în motoarele de căutare.

–  Știi să îți faci afacerea vizibilă prin content propriu pe platformele tale, content făcut de alții despre tine în presă și prin promovare și PR.

Vei avea nu doar informații, ci un proces pe care poți să-l repeți în fiecare an. Un proces integrat care îți dă nu doar pisele de puzzle, dar îți arată și cum să le asamblezi ca să creezi întregul tablou.

BONUS

Am pregătit și câteva bonusuri, pe subiecte complementare, cu invitați speciali din zona de vânzări, marketing, branding, ca tu să ai o perspectivă de 360 de grade a ceea ce poți să faci în business-ul tău. Unii vor veni în webinarii live să le pui întrebări punctuale. Alții vor avea materiale filmate să le urmărești când ai timp, în ritmul tău.

Călătoria clientului la tine în business
Paul Melinte | Fondator Picasso Copywriting

Cum să faci site-ul să lucreze pentru tine
Ama Mihăescu | Web Designer și Brand Identity Designer

Cum stabilești un preț corect pentru serviciile tale
Ioana Moga | Consilier de Business și Vânzări

Cum să completezi eficient avatarul de client
Mădălina Vasiu | Strateg de Content

Cum să faci contracte care să te protejeze
Alin Olteanu | Avocat

Cum să atragi abundența în afacerea ta
Oana Stoianovici | Coach și Lider Transformațional

Imaginea în antreprenoriat
Irina Ricciardi | Consilier de Imagine

Cum te ajută un Virtual Assistant să câștigi timp în afacerea ta
Oana Leluțiu | Virtual Assistant

Crezi că e potrivit pentru tine să înveți despre toate astea acum?

Prețul este 5.000 lei

Înscrie-te la un call gratuit de 30 de minute

în care îmi spui o problemă pe care o ai în afacerea ta, îți ofer o soluție și apoi vedem dacă acest curs ți se potrivește.

Dacă după prima sesiune filmată și prima sesiune live îți dai seama că acest curs nu ți se potrivește, primești banii înapoi.

Sunt doar 30 de locuri în acest program ca să pot să ofer fiecărei soloprenoare feedback personalizat și suprot în implementare. Asigură-te că unul este al tău dacă vrei să comunici cu sens și cu rezultate și să ai o afacere profitabilă.

Ce se întâmplă dacă nu te înscrii?
Nimic! Visul tău rămâne doar un vis

Sper să ne vedem în program! 🙂

Pe curând,

Ana