Communication Strategist

Creează o strategie de comunicare

Ai un business și nu știi cum să-l prezinți pe website? Dar de ce tip de site ai nevoie: de prezentare, de e-commerce?
Ai o afacere dar nu știi la ce îți folosește blogul?
Ai un blog pentru afacerea ta, dar nu știi cum să-l folosești ca instrument de marketing?
Nu știi care e structura unui text pe blog și unde să găsești subiecte în fiecare săptămână?
Sau poate nu ai un business, dar vrei să câștigi bani din blog și nu știi cum.
Nu știi cum să faci o prezentare despre afacerea sau blogul tău, pe care să o trimiți colaboratorilor sau altor branduri?
Vrei să-ți lansezi propria afacere și nu știi cum să-i faci promovare, cum să aduci bloggeri care să scrie despre tine sau cum să ajungi în presă sau să primești invitații în podcasturi?
Am soluția potrivită

Sunt aici să gândim strategia prin care să comunici cu sens și scop pe site-ul și pe blogul tău!

Ai nevoie de structură, de un plan de comunicare și unul editorial, aliniat cu avatarul tău de client.
Ai nevoie să știi ce înseamnă acțiuni de PR și când să le faci.
Ai nevoie de un plan de promovare, de cel puțin patru campanii pe an și de parteneriate strategice.

Sunt antreprenor cu 20 de ani de experiență în comunicare și trainer acreditat de ANC.. Asta mă ajută să îți spun concret ce să scrii pe site-ul tău, cum să folosești blogul ca instrument de marketing, cum să faci un plan editorial, să stabilești campanii de comunicare și parteneriate strategice, cum să faci PR pentru afacerea ta sau măcar să știi ce să ceri unei agenții de comunicare, PR sau SEO.

Sunt aici să te ajut să:

Îți gândești site-ul de prezentare și să ai un homepage care vinde, astfel încât să ai clienți recurenți.
Înveți cum funcționează un blog bine făcut și cum creezi content pentru blog, ca să ai o platformă structurată și coerentă și clienții să înțeleagă clar cu ce îi ajuți.
Afli cum să folosești regulile SEO ca site-ul tău să fie mai sus și mai ușor de găsit în motoarele de căutare. Asta înseamnă mai multă vizibilitate și, implicit, șanse mai multe să câștigi clienți.
Îți clarifici care e nișa ta, pe cine ajuți prin ceea ce faci, care e publicul tău și cum să-i vorbești pe limba lui ca să ai vânzări mai multe.
Cum să echilibrezi timpul pentru business cu timpul pentru prieteni și familie, ca să nu te mai simți vinovată că nu le acorzi suficientă atenție.
Cum pot cititorii tăi să te ajute să vinzi doar pentru că te citesc.
Ce campanii poți să faci pe cont propriu sau în ce campanii poți să te implicit când ai un blog și un site puse la punct.
Cum faci parteneriate strategice pe partea de content ca să-ți întărești rețeaua de link-uri, vizibilitatea și awareness-ul și să ajungi mai credibil la clienți.

Ce se întâmplă dacă nu te înscrii?
Nimic! Visul tău rămâne doar un vis

Sper să ne vedem în program! 🙂

Pe curând,

Ana