Tocmai ce am împlinit 10 ani de blogging, iar înainte să scriu pe blog, am scris 12 ani în presă. Și zic asta pentru că sunt în pragul unei schimbări. După cum se vede, schimbările vin la mine în decade și azi vreau să-ți povestesc despre beneficiile pe care mi le-a adus blogul în ultimii 10 ani și despre schimbarea pe care o fac.
Până acum am scris pe blogul Mămica Urbană articole de parenting, autocunoaștere, spiritulitate și feminitate. Am pornit de la nevoile mele ca mama la primul copil, la care am găsit soluții cu ajutorul specialiștilor pe care îi cunoscusem în cei 12 ani de presă de sănătate. Încet-încet, am construit și alte relații, parteneriate și campanii.
Pe lângă scris și blogging, am fost și PR și organizator de evenimente
Nu am putut niciodată să fac un singur lucru și să-l scot din context, așa că pe lângă scris, am avut avut mereu și alte task-uri, atât când eram angajată, cât și ca freelancer. Am organizat evenimente, am stability parteneriate, am făcut promovare și PR, am fost gazdă și speaker la evenimente, co-producător la emisiuni, realizator de emisiuni.
Am fost și om de presă, și de agenție, și blogger, și reprezentant al brandurilor, promotor, am fost, cu alte cuvinte, mai de toate părțile baricadei.
De ce ai nevoie de blog pentru afacerea ta?
Uneori a fost obositor, alteori împlinitor, iar de cele mai multe ori asta mi-a dat o perspectivă integrată asupra campaniilor, brandurilor, lansărilor, marketingului, promovării și acum pot să am o imagine de ansamblu pentru fiecare antreprenor care vine la consiliere de business sau de content, ori în coaching pe blocaje emoționale.
Poate crezi că să ai un blog este depășit sau greu, ori ineficient, ori util ca instrument de marketing. Dacă ar fi să vorbim fix business wise, din perspectiva mea, un blog te ajută să urci în motoarele de căutare, adică să te găsească mai repede clienții și implicit să ai mai multe șanse ca el să ajungă la tine pe site. Și, dacă site-ul e bine construit, e posibil să generezi impuls de cumpărare. Îți las aici un ebook în care am scris 10 motive pentru care să-ți faci un blog.
Ce mi-au adus mie primii 10 ani de blogging
- Vizibilitate
- Awareness
- Networking
- Promovare
- Bani – primul advertorial plătit a fost la 6 luni de la lansarea blogului
- Brand personal
- Comunitate
- Idei de afaceri / parteneriate
- Mult know how acumulat
- Autocunoaștere
- Abilitati noi: curaj, disciplină, viziune, creativitate, empatie pentru ceilalți care nu aveau aceleași idei, conectare pentru cei care lăsau comentarii.
Ce am făcut cu toate astea?
Am creat agenția de comunicare Parenting PR, o comunitate de bloggeri și o școală informală pentru creatorii de conținut. Am ajutat peste 500 de oameni să se lanseze în antreprenoriat și să-și înceapă o afacere. Pot să te ajut să-ți gândești aplicat primul an al afacerii, ca să rămâi aliniat la obiectivul tău și să ai un business prosper. M-am acreditat ca trainer, Business Coach și Change Strategist și pot să-ți pun întrebări strategice la care, dacă răspunzi cu mult curaj, ieși din blocaje și creezi afacerea la care visezi.
Frica de expunere, frica de a vinde, frica de succes, frica de a nu-ți atinge potențialul în viața asta, sindromul Impostorului – sunt cele mai în trend frici ale antreprenorilor. Dacă te regăsești în ele, sunt antrenată să te ajut să le depășești.
Și iată cum am făcut trecerea de la Parenting la Coaching. Am consiliat bloggeri, freelanceri, antreprenori la început de drum sau cu business-uri vechi, blocați în emoții și fără randament. Așa că de acum încolo voi scrie pe acest blog despre experiențele mele în coaching și consiliere de business. Te aștept să-mi spui ideile tale sau poate vei vrea să lucrăm împreună.
WEBINAR: Cum să ai un site care să-ți aducă clienți
Însă până te hotărăști, te invit la un webinar gratuit dacă vrei să ai un business mai ancorat și să folosești site-ul ca instrument de marketing, adică să generezi vânzări prin optimizare și content, unde îți zic:
- Motivele pentru care clienții nu te găsesc
- 3 greșeli pentru care ies clienții în primele 30 de secunde de pe site
- Cele 3 secrete pentru care site-ul tău, deși are trafic, nu convertește
Acest webinar este pentru tine dacă vrei să știi:
- Ce trebuie să faci ca să te găsească clienții și business-ul tău să fie ușor de găsit în motoarele de căutare.
- Ai claritate despre ce să scrii pe site-ul tău ca să ai clienți
- Și cum îi ajuți să se hotărască să cumpere de la tine
Și nu este pentru cele care:
- Nu își asumă în piață rolul de profesionist și nu vor să-ți atingă potențialul
- Nu vor să învețe și să exerseze autodisciplina, să fie active și să aibă clienți
- Nu vor să fie liniștite, organizate și relaxate în business-ul lor
Webinarul are loc în zilele de 22, 23 și 24 februarie, în funcție de disponibilitatea ta. Conținutul webinarului este același în fiecare zi. Găsești în formularul de înscriere opțiunile ca să poți să îți alegi cea care este cea mai potrivită în funcție de programul tău.
Click să te înscrii.
Sper să ne vedem la webinar 😊