Despre ce am vorbit în luna iulie în comunitatea Digital Talks cu Ana Nicolescu

Despre ce am vorbit în luna iulie în comunitatea Digital Talks cu Ana Nicolescu

În februarie 2021 am creat comunitatea Digital Talks cu Ana Nicolescu, un grup pe Facebook, la care aderă bloggerii și freelancerii care vor să facă performanță, să câștige bani din blogging sau să folosească blogul ca instrument de marketing. Ce spun în comunitate nu e ceva ce nu poți să găsești în online, ce fac însă este să ordonez și să structurez informația pe care am acumulat-o în 20 de ani de comunicare și să o ofer conform unui plan ușor de urmat și de implementat.

  • Îți dau un proces, nu doar informație.
  • Te ghidez să pui baze solide business-ului tău și să nu arzi etape.
  • Te readuc la obiectivele tale când văd că te îndepărtezi de ele și sunt alături de tine în procesul de creștere

 

Digital Talks cu Ana Nicolescu, ediția iulie 2021: Plan editorial

La fiecare început de lună, antreprenorii și bloggerii din comunitate primesc un plan editorial să nu rămână în pană de idei sau să poată să-și programeze articolele pe o structură care ține cont de context, de subiectele actuale, de cele care se pot indexa bine SEO, dar și de cele care pun în valoare gândirea și misiunea freelancerului respectiv. În planul editorial au fost:

– 8 idei de articole despre vacanță

– 4 idei de articole introspecitve pe business

– 6 idei articole, pe care să le editezi SEO, deci măcar unul pe săptămână ca să rămâi cât mai sus în motoarele de căutare.

– 4 idei de interviuri posibile

– 3 evenimente de business, marketing și comunicare

– 1 cauză umanitară în care poți să alegi să te implici și apoi să scrii ce ai învățat despre tine

– 1 studiu despre consumul de carte de psihologie, ebooks și cărți în limba engleză

– 1 recomandare de carte despre psihologia comportamentului uman în mediul online

 

Digital Talks cu Ana Nicolescu, ediția iulie 2021: Ce vor brandurile de la bloggeri?

Am vorbit în edițiile trecute despre ce ar fi util să conțină o prezentare pe care să o trimiți brandurilor sau agențiilor ca să colaboreze cu tine, iar în iulie am vorbit despre ce fac bloggerii pentru branduri și ce așteptări au brandurile de la bloggerii cu care semnează colaborări. Plus la ce se așteaptă brandurile în colaborarea cu bloggerii? Hai în coumunitate să afli.

Digital Talks cu Ana Nicolescu

 

Digital Talks cu Ana Nicolescu, ediția iulie 2021: Cât să cer pe un articol?

Este întrebarea pe care o primesc cel mai des de la bloggerii care vor să scrie pe bani, așa că am discutat criteriile după care să te ghidezi când îți stabilești prețul. Las aici doar trei ca să îți faci o idee dacă informația din comunitate îți poate servi business-ului tău.

  1. Ține cont că brandurile nu plătesc doar traficul tău de pe site, ci și influența pe care o ai în comunitate. Lucrează la îmbunătățirea imaginii și la impactul tău în grupul de cititori ca să poți să pleci de la un preț care să te motiveze.
  2. Scrie după regulile SEO ca să fii ușor de găsit în motoarele de căutare.
  3. Optimizează pozele ca site-ul tău să nu se încarce greu. Asta ține de experiența cititorului de platforma ta și e important să-i captezi atenția și să-l reții la tine acasă.

 

Digital Talks cu Ana Nicolescu, ediția iulie 2021: Ce facem în vacanță cu blogul/business-ul?

Provocarea verii este să găsești subiecte chiar dacă e perioada de concedii, iar cheia să ai articole inclusiv când ești plecat este planificarea. Așa că am pus în planul editorial câteva idei. Dacă nu ai apucat să-l deschizi, iată ce ar fi util să cuprindă un plan editorial, atât ca tipuri de conținut: interviuri, articole, sondaje, recenzii, cauze umanitare, conferințe, lansări, cât și idei de articole despre vacanță, introspective, seo, interviuri posibile.

 

Digital Talks cu Ana Nicolescu, ediția iulie 2021: Am nevoie de politică de confidențialitate? Ce e GDPR-ul? Ca blogger, procesez date?

Lucrez în agenție cu un specialist cu 15 ani experiență în protecția datelor și principalele recomandări pe care le are, mai ales în ascensiunea Zoom sunt:

  • Să nu mai pui poze publice în social media cu sesiunile de Zoom (sau orice alte platforme) unde apar fețele și numele participanților decât dacă ai acordul lor că poți să faci asta.
  • Nu copia politicile de confidențialitate și nici regulamentul de GDPR de pe site-uri/bloguri similare. Când vrei să primești gratis rezultatul muncii cuiva trebuie să ai în vedere și aspectele ce țin de etică. În plus, internetul este plin de Politici de confidențialitate care conțin informații eronate sau care nu respectă prevederile Regulamentului GDPR.
  • Dacă ceri adresa de email pentru abonarea la newsletter, da, trebuie să ai politică de confidențialitate pentru date personale. Adresa de email se consideră dată personală.

 

Digital Talks cu Ana Nicolescu, ediția iulie 2021: Time management

Mulți au ieșit din comunitate pentru că li se pare că e prea multă informație și nu au timp să o implementeze și mai știu că am scris, de-a lungul timpului, și diferite tehnici de time management. Am vorbit în iulie despre lipsa focusului și motivele din care de pierdem concentrarea, despre rutină și blocaje emoționale. Îți las o întrebare: cât de mult poți să stai într-un task fără să fii distras de orice? Am distribuit un webinar util în comunitate.

 

Digital Talks cu Ana Nicolescu

Cam așa a fost luna iulie. Pe lângă aceste subiecte, am oferit feedback personalizat, atât în scris, cât și video.

 

Despre ce vorbim în august 2021 în Comunitatea Digital Talks cu Ana Nicolescu

– Plan editorial

– Tipuri de comunități și cum pot să monetizez în comunitate

– Cum fac un plan de business pe un an

– Time management în vacanță: cum las business-ul și mă încarc

– Live lunar cu întrebări punctuale și răspunsuri personalizate

 

Dacă ai întrebări, răspund cu drag.

Introdu Comentariu

Adresa ta de mail nu va fi plublicată.