Nu-i așa că e obositor să încerci să îți crești blogul în timp ce jonglezi cu zeci de responsabilități? Te înțeleg dacă așa simți și sunt aici să te ajut! Vreau să îți iau repede presiunea de pe umeri. Comunitatea Digital Talks Cu Ana Nicolescu este un grup de studiu și de implementare, cu lecții și teme ancorate în realitatea online, în care înveți cum să ai un blog cu sens și să aduni în jurul tău o comunitate pentru un business profitabil.
Comunitatea Digital Talks cu Ana Nicolescu: ce primești în abonament
– Acces pe grupul de Facebook
– Conținut și strategii de content writing, blogging, community building și cum să ai un business profitabil
– Plan editorial pentru luna în curs
– Feedback constant la întrebările pe care le postezi în grupul online, sprijin și follow-up
– Audit de blog. Fiecare membru primește la intrarea în comunitate o analiză a blogului din punct de vedere SEO și GDPR.
– Ne vedem LIVE o dată pe lună și răspund la cele mai frecvente și complexe întrebări
– Abordăm câte o temă pe săptămână pe care o întoarcem pe toate fețele.
Comunitatea Digital Talks cu Ana Nicolescu: ediția iunie
Plan editorial
Lucrez de 20 de ani în comunicare și de 9 îi ajut pe bloggeri sau freelanceri să scrie mai bine pe platformele lor: blog sau social media. Ce înseamnă mai bine?
- Structurat
- Planificat
- Fără să scoată din context
- Constant
- Recurent
- Variat
- Motivațional/inspirațional
- Valoros: să aducă informații utile pentru cititori
- Documentat
Dacă vrei și tu să scrii așa, îți recomand să ai un plan lunar cu idei de articole. De ce să-l gândești la început de lună pentru 30 de zile? Ca să îți ofere o perspectivă asupra întregii luni și să ai varietate, inspirație și susținere. Dacă n-ai idee cum se face ori nu ai timp, iată ce au primit freelancerii și bloggerii din comunitatea Digital Talks cu Ana Nicolescu, în planul editorial.
- 36 de idei de articole fie motivaționale, fie în funcție de context, fie pe care să le scrii după regulile SEO
- 4 evenimente culturale la care poți să participi și să scrii despre cum te ajută să devii un om mai deschis la minte și la suflet.
- 2 conferințe de marketing, comunicare și antreprenoriat care te ajută să fii aliniat cu trendurile în aceste domenii.
- 3 campanii umanitare, care includ două sondaje
- 1 recomandare de carte pentru antreprenori, brand manageri sau cei din zona de marketing
Cum să faci o prezentare pe care să o trimiți brandurilor/agențiilor
Îți zic de la început, multe branduri preferă să lucreze cu agențiile din mai multe motive. Așa că să nu te descurajezi dacă un band nu îți răspunde, ci mai degrabă, află cu ce agenție lucrează și trimite acolo prezentarea.
Pe piață există agenții de comunicare și PR, agenții de media buying și de marketing digital, către care ești liber să trimiți prezentarea ta dacă ești creator de conținut și fie vrei să îți prezenți blogul/vlogul, fie serviciile de content writing sau vrei să faci un parteneriat cu un brand din ipostaza de freelancer, un cross promotion sau o campanie.
Bloggerii din comunitate au aflat ce este bine să conțină o astfel de prezentare, apoi au primit feedback pe ce au lucrat.
Ce scrii pe blog? Cum găsești subiecte?
Așa cum au cerut în luna mai freelancerii din comunitatea Digital Talks cu Ana Nicolescu, în iunie am vorbit și despre cum găsim subiecte pentru blog, de unde vine inspirația, ce tipuri de articole poți să scrii.
Îți reamintesc că blogul poate să fie instrument de marketing și să îți ajute business-ul să fie mai ușor de găsit în motoarele de căutare și/sau poate să fie un spațiu în care să scrii despre anumite experiențe din care să reiasă valorile tale, în ce credezi, ce cauze sprijini, pentru ce lupți, ce vreți să aduci nou în nișă, de ce te-ar crede pe tine clienții.
Ce scrii pe blog ar trebui să ajungă nu doar în mintea oamenilor, ci și în sufletul lor. Scrie ca să inspiri de fiecare dată pentru că oamenii tind să uite cam tot ce scriem, dar nu uită povestea.
Indiferent că scriu pe un blog personal, unul de brand personal sau unul al companiei pentru care lucrează, bloggerii și freelancerii din comunitate au primit informații despre câte tipuri de articole pe care le pot avea pe blog.
Cum știi că un subiect este relevant și că merită să fie transformat într-un articol?
Am răspuns la întrebarea asta în comunitate cu o serie de întrebări tip coaching pe care pe care mi le pun și eu atunci când am o dilemă dacă să public sau nu un articol.
În live-ul lunar, am revizuit informațiile pentru rubricile Despre mine, Mission Statement, SEO și am oferit feedback pe partea grafică pentru prezentarea către branduri/clienți.
Întrebările au fost despre cum construim o structură editorială având în vedere planul editorial lunar și tipurile de content pentru blog. După live, am oferit 12 reguli de igienă a scrisului.
Despre ce vorbim în luna iulie 2021?
- Ce vor brandurile de la bloggeri?
- Cât să cer pe un articol?
- Ce facem în vacanță cu blogul/business-ul?
- Am nevoie de politică de confidențialitate? Ce e GDPR-ul? Ca blogger, procesez date?
- Plan editorial. Ce găsești în el:
- – 8 idei de articole despre vacanță – 4 idei de articole introspecitve pe business – 6 idei articole, pe care să le editezi SEO, deci măcar unul pe săptămână ca să rămâi cât mai sus în motoarele de căutare. – 4 idei de interviuri posibile – 3 evenimente de business, marketing și comunicare – 1 cauză umanitară în care poți să alegi să te implici și apoi să scrii ce ai învățat despre tine – 1 studiu despre consumul de carte de psihologie, ebooks și cărți în limba engleză – 1 recomandare de carte despre psihologia comportamentului uman în mediul online
După cum vezi, lucrăm concret, cu planuri, obiective și instrumente de implemetare. Aici suntem într-un training permanent și grupul este pentru cei care vor să facă performanță.
Dacă ai întrebări, scrie-mi aici sau la hello@ananicolescu.ro